enisay çoluk cocuğun varsa cok zor bence hiç tavsıye etmem ben 2 sene önce falan öyle bizim şehire yeni açilan bi yere gireyim dedim kolay nolcak telefonda konuşucaz dedim ama hiç öyle degilmiş sabah bi başliyosunuz telefonda anket yapmak icin surekli ariyosunuz bilgisayara cevaplari cok hizli not ediyosunuz o aradiginiz kadar maaşinizi etkiliyo herkes düzgün acmio telefonu sacma sapan soru soranlar var cevap verenler var nefes alicak vakti asla bulamiyosunuz heleki cocuk varsa çocuk şurda düşüyorum dese siz bakamazsiniz kafa yorgunluğu cok olur