neeslihan Esimle kan uyusmazligi vardi ilk hamilelgmde igne olmustu simi 2.bebegi dusunuyoruz bi sorun olurmu bilgisi olan varmi
Yonca29 neeslihan tüm gebeliklerinde iğne olman lazım ben 3 gebelik yaşadım üçünde de 2 doz olmak üzere ignelerimi oldum her gebeligimde hem 28 hafta hem doğumdan çıkınca iğne yapıldı