İyi geceleer uyuyamayan güzel anneler size bir şey danışmak istiyorum bebeğim 1 ay 18 günlük eskisi kadar olmasa da emzirmeye devam ediyorum ve hala kilo veremedim doğumdan öncede kilolu biriydim ama doğumdan sonra da veremeyince kaldı öyle eşim spora yazdırdı bi kaç hafta gittim ama olmadı yemeyi de ne kadar azaltsam da olmuyor geçenler de bi tanıdıkla konuştum zayıflama kahvesi ile 10 kilo vermiş sordum emziren anneler kullanabiliyor mu diye evet dedi yani aranızdan var mı böyle kahve içip de olumlu sonuç alan merak ediyorum