merhababen Odamız 24 derece 1 tog uyku tulumu giydiriyorum içinede sadece sıfır kol zıbın normalde hiç böyle denk gelmedim ama sırtı buz gibi göğsü sıcacık 1 saattir düşünmekten uyuyamadım. Bebeğim üşüyor mu üşümüyor mu 😄
yenianne01 merhababen terliyor olabilirmi acaba soğuk terleme yapabilirmi bende bu sene aldım 1 tog aynı dediğiniz gibi terleme yaptığını düşünüyorum oda soğuk terleme oluyor terle soğu olduğu için giydirmiyorum bende terlemesi daha zararlı
aysegul_my merhababen terlese saçi veya atleti biraz nemli ıslak olmalı bence içine cok ince bir pijama giydirin ben ilk oğlumda uyku tulumu kullandim ilk zıbınla giydirdim arada baktim kollari bacaklari soğuktu icine giydirdim o zaman öyle değildi
sleepnessnami merhababen ben 24-23 dereceye bir togun altına sıfır kol zıbın+ ince bir body giydiriyorum daha içime siniyor
merhababen yenianne01 aylardır bu şekilde kullanıyorum hiç böyle denk gelmemişti bende o yüzden anlam veremiyorum, terlese göğsünden de terlemez mi? Daha önce o şekilde denk geldiğim olmuştu
pnar122_ Ben 23 derecede 2 buçuk tog giydiriyorum içine kolsuz zibin. uzmanlara gore en fazla 22 derecede giydiriliyormus ama o zamanda sanki soguk gibi geliyor .. bi sikinti olmadi cok sukur