Asill bebegin kabız değil. Sadece bagırsakları yeni gelişiyor. Biraz zaman sonra düzelecek
Müdahale etmeyin. Alışırsa daha uzun sürede ogrenir kendisi yapmayı. Biraz aglar sızlanır ama alışacaktır. Başıma geldi. Hicbiseu kullanmadım sadece masaj ve bisiklet hareketi . Kendi kendine yapmaya başladı sonra