Doktorların uyandırmanıza gerek yok demeleri aslında kendileri uyanmazsa sizin uyandırmanıza gerek yok, bebekleriniz çok küçük 3 saatte bir acıktıkları için uyanmaları çok normal . 3 4 aylık olana kadar istediklerinde beslemenizi öneririm . Benim bebeğim 4 buçuk aylık olacak gece bazen o da 3 saati bulmadan acıktığı oluyor emziriyorum 🙂