melkrtl 120622 kendim yaptım ilk yaşı olduğu için anlamıycağı için evde çekim yaptım resimleri gören herkes yazdı nerde yaptırdın çekimi diye iyiki de öyle yapmışım şimdi iki yaşında kalabalık şekilinde kutlayacağız
peri001 120622 Gurbette olduğumuz için büyük bişey yapmadık oğlumun 1 yaş kutlaması böyleydi pastasını kendim yaptım hepsi burada trendyoldan aldım süslemeleri
momikaa 120622 pastasını süslemesini kendim yaptım aile arası güzel bir kutlama oldu 🥳 sizin miniğin de uzun güzel sağlıklı ömrü olsun
Bereninannesii34 Ben papatya konseptli yapmıştım çok güzel oldu, duvarlara balonlardan papatya yaptım, eşim kızım ben de ona göre giyindik aşı ı tatlış bir şey oldu
Bereninannesii34 mucizem24 trendyoldan almıştım venucci diye bir sayfadan. Aşırı kaliteli çıktı beğenerek kullanıyorum
mommyyy609_ mommyyy609_ 120622 hepsini partiden web sitesinden aldım arka fonu annem yaptı ama vegadesing instagram adresinden resmi almıştım onlar branda yapıyorlar.