melisaninannesi Alerjik dediler diyete başladım özel mama da verildi yüzünde çktı ilk şimdi kollarında ve bacağında da var doğduğundan beri pişik olmamıştı pişik de oldu halbuki her bez değişiminde bepantol kullanıyordum. Pazartesi doktor randevusu var en son korkma bir şey olmaz dedi geçen hafta ama egzama yayılıyor çok huzursuz ne yapacağım bilmiyorum😤😤
Doga1111 melisaninannesi merhaba bu zorlu süreci. Bizde atlattık neler kullanmadık kii ne diyetler sonuç alerji testi yapıldı birsey cıkmadı vucudundaki egzamalar hariç kafasını kabuk seklımde dehset verıcı konak kapladı hepsini 7 tl lik advantan krem geçirdi tanı krem kortizonlu
EcemKerem melisaninannesi benimde öyle geçmiyor aksine yayılıyor advantan kullandım evet geçiriyor 2 gün sonra tekrar çıkıyor ki ben süt yumurta kuruyemiş soya buğday diyetindeyim bazı meyve sebzelerde yasak ona rağmen geçmiyor
melisaninannesi Arkadaşlar yardım iki haftadır bioderma kullanıyoruz sonuç yok bebeğinde egzama olanlar siz neler yapıyorsunuz?
melisaninannesi Doga1111 peki kortizon zararlı değil mi bebek için canım doktor mu önerdi çok çaresizim çok ağlıyor kaşıntıları var sanırım
Ftmaomr Doga1111 aynısı ni bende yaşadım canım dediklerini bebgim 6 aylık 1 aylıkken basladi 4 ayda iyi bir özel doktor bulduk advanten kremi verdi ogun bugündür çok sukur ufak ufak cikio çok hafif suruorum hemen gecio Allah’a şükür onun dışında kim ne verdiyse daha beter olmustu
EcemKerem Doga1111 nasıl geçti bende kullandım kremi ama yine çıktı bi tek kafasındaki konakları yok edebildim ama vücudu geçmiyor
Doga1111 EcemKerem ben kullandım bes gun gunde1 kez sonrabir hafta kullanmadım sonra yine aynı sekılde kullandım birkac kez. Bu sekılde tekrar ettım canım
19sel19 melisaninannesi benim kızımı fa alerji demişlerdi. Diyette yaptım bir şey değişmedi. Doğduğu günden beri mustela kullanıyordum işe yaramadı.Çamaşırlarından şüphelendim. Hassas programda yıkıyordum. O da soğuk su ile yıkıyormuş deterjan kalıntısı kalıyormuş. Şimdi 60 derecede yada en az 40 derecede yıkıyorum. İlave durulama yapıyorum. Evde kurutuyorum. Ütülemeden giydirmiyorum. Bitkisel deterjan kullanıyorum (Kendi çamaşırlarımızı da onunla yıkıyorum ki makina da kalıntı kalmasın diye). Şimdi hiç bir şeyi kalmadı tamamen geçti. Birde ben geçmesinde özel sıkım hindistan cevizi yağının etkisinin olduğunu düşünüyorum. Her gün 2 kez onunla nemlendirip bir de banyo suyuna bit tatlı kaşığı kadar koyuyordum. Şimdi de geçtiği için krem olarak bioderma kullanıyorum. Banyo suyuna yine hindistan cevizi yağı koyuyorum arada. Egzama da önemli olan vücudun sürekli nemli kalması gerek. Çok geçmiş olsun. Ama çok üzülmeyin zamanla geçiyor Rabbim beterinden korusun yavrularımızı.
Esmalorin Yüzünü ,vücüdünü günde 3 defa nemlendir.benim kızımdada var ,ellerini saclarına atıyor kaşındırıyır damlasını verdiğimde kaşıntısı duruyor .eskiden bi yanağında tek vardı şimdi diğer yanağındada Çıktı .ECTOPİX M DİYE Bİ KREM ONU SÜRÜNCE GEÇİYOR
Esmalorin melisaninannesi cildiye götürdüm doktor damlayı verdi zyretc diye bi damla onu kullanıyorum kaşıntısı geçiyor cok işe yarıyor onu kullanmasam cok kötü kaşındırıyır
Ahsen25 melisaninannesi Cnm ayni dertten muzdarip biriydim.1.5 aylikken basladi cildinde kuruluk neler denedik alerjik teshisi konuldu testler vs.diyet yaptim gecmedi 2ay boyunca kadintidan heryerini kanatti kafasi konak cizik icindeydi vucudu her gece agliodum.zaditen danla vermisti doktor birde nemlendirici.damla uyku yapiodu cok kullanmadim kremin bi faydasi olmadi .takir takirdi cildi ..artik dua ediodum bi care diye bi yakinimizinda basindan gecmis bebeginin yuzu kipkirmizi gizukmuo resmen bi eczaci yaoma krem vermis yuzu tertemiz cildi bebeksi ten olmus.bzde apar topar gttik 3.gun deneyisimizde faydasini gorduk .allah razi olsun.icinde cok cok az kortizol var ama artik kadinmio yavrum masallah..cildide yatisti.diyete devam..bazen cok cok az kizario yanagi azcik suruorum kremi yatisio ..istersen disariya gonderiorum dedi eczaci bnce muhakkak denemelisin..