AsyaMYk Bebegimde kah değeri yüksek çıkmış doktor prematüre olduğu için değer doğruda çıkmıyor olabilir dedi bunu yaşayan var mı veya belirtisi nedir acaba
3kedili2bebekli AsyaMYk bende yaşadım hic bir belirti yoktu sadece kan değerleri kötüydü 3 hafta içinde değerler düşmeye başladı 5 aylıkken değerler tamamen düzeldi ve şimdi çok şükür sağlıklı 1 yaşında bugün tam
AsyaMYk 3kedili2bebekli masallah çok sevindim. Benim kiziminda değeri yüksek çıkmış ama prematüre olduğu içinde abilir dedi doktor arada bir kusmasi var başka bir belirti yok
3kedili2bebekli AsyaMYk ama her bebek kusar hemen olumsuzluğa kapılmayın doktorlar ne diyorsa yapın bir kaç kan daha vereceksiniz ve bitecek su an yoğun bakımda mı evde mi
3kedili2bebekli AsyaMYk ilçe sağlıktan ararlar sizi zaten en yakın üniversite yada eğitim araştırma Hastanesi’ne randevusuz endokrin bölümüne direk gidip kayıt actiriyorsunuz kan takibi ve detaylı muayene yapıyorlar
idlkekekmdls Merhaba benim oğlumun da yüksek çıktı dediler Kah değeri topuk kanında tahlili falan yapıldı üniversite hastanesinde prematüre olduğu için yanlış çıkmış sonuç.inşallah sizinde öyledir.