Kizlar okadar moralim bozukki freely marka erken gebelik testi aldık adet e 5 gün var yaptım ama negatif çıktı aylardır deniyoruz bu ay adetten sonra gün aşırı ovuslasyon dönemin de üç gün üst üste olmuştu hatta adetliyken klomen hap kullandım baze yerlerde bu test hatalı yazan var acaba erken mi yaptım ikinci çocuk neden böyle oluyor anlamıyorum:(