Gulsah_67 Kızlar sağlık ocağı yapmıcağını söyledi devlet teki çocuk doktorumuz ısrarla onlar yapacak diyor siz nasıl yaptırdınız söyler misiniz
Elmsnghn Gulsah_67 devlet hastanelrinde aşı bölümü var oraya sorun. Bizimde sağlık ocağı asla yapmayız demişti.
Themom_ Gulsah_67 Kendi çocuk doktorumuz yaptı sağlık ocakları yapmıyor diye biliyorum yani bizim buradaki de kendi doktorunuz yapacak demişti devlet aşıları icin takvim ayarlarken
asenakm subrk doktordan doktora değişiyor. Bi gittiğim doktor 3 ayllıkken yapılmasını uygun görüyoruz demişti . Düzenli gittiğim doktor ya 10 -12 ya da 8-10 aylıkken yapalım diye planladı
Themom_ subrk Doktorunuz belirlediği aşı takvimine göre oluyor o. Kimisi 4 aylıkken kimisi 6 aylıkken kimisi direk tek doz 1 yaşında yaptırıyor. Bizim doktorumuz vücut ne kadar erken antikor üretirse o kadar iyi demişti ve 7-9-13–16 aylarda yapmıştı
Gulsah_67 asenakm hiç özelde muayene olmadık yeni doktor bulup artı muayene ücreti ve aşı ücret olacak o zaman
asenakm Gulsah_67 Evet eğer bebeğiniz küçükse bekleyin isterseniz 10-12 arası gidin o zaman mecburi kan değerine bakılacak test isteyecek onu da yaptırmış olursunuz. Muayene ücreti + aşı ücreti + kan testi . İki dozdan birisi kan testine denk gelecek