edaakrsu Kızlar sütümü sağdım dolaba koydum biberona koyup 60 cc verdim geri kalan sütümü tekrardan geri dolaba koydum ama akşam vakti sağdım 9 gibi bunu gece verebilir miyim ya da yarın verebilir miyim?
rumeysa51 edaakrsu dolapda bekleyen süt 2 gün bozulmaz ama ısıtıp geri koyamazsınız eğer yeni sandıysanız 9 gibi hiç dolaba koymadıysanız bozulması oda ısısına bağlı mesela benim yatmadan sağdığım süt oda ısısında sabaha kadar bozulmuyor ama oda çok sıcaksa 2 3 saatte bozuluyor dolapta beklemesi gerekiyor
eceninannesiiii edaakrsu dolapta 3 gün ,oda sıcaklığında 3 saat bekleyebilir anne sütü ,bozulacağını sanmıyorum …ısıtma şekli önemli ,eğer soğuk sütü ılıtıp tekrar dolaba koyarsanız bozulur …Ilıtmayı da biberonu önce ılık sonra sıcak suya oturtarak yapıyorum ben …
seyydamete edaakrsu Isıtıcagınız kadar alıp geri kalanını tekrar dolaba koyduysanız evet birşey olmaz. Bir de o dolaptaki süt harici baska süt sagdınız diyelim dolaptaki sütün üstüne boşaltmayın lütfen. Aynı soğukluk oranında yada aynı sıcaklık oranında olması gerekiyor boşaltmak isterseniz
Rabiiul edaakrsu akşam sağdınızı akşam gündüz sağdığınızı gündüz verin ikisini karıştırmayın dolapta 3 gün bekleyebilir sorun değil bende biraz önce sağım yaptım 90 cc biberona koydum kalan 90-100 cc yi dolaba koydum gece vereceğim
edaakrsu rumeysa51 çok teşekkür ederim ısıtmadım bebeğe verilecek kadar ısıtıp geri kalanı soğuk bir şekilde dolaba koydum
seyydamete eceninannesiiii sağdığınız süt nasıl oda içerisinde sabaha kadar bozulmadan durabilir acaba? Dışarda durma süresi 3 saattir
rumeysa51 eceninannesiiii araştırın isterseniz ama bende yanlış Biliyor olabilirim diye tekrar araştırdım oda ısısına bağlı olarak 6 saat koruyabilirmiş 7 aylık bebeğim hala sağımla ilerliyorum baya araştırdım tabiki annesi daha doğru bilir
eceninannesiiii seyydamete tamam dikkatli okursanız bende aynı şeyi yazdım …Buzdolabında 3 gün ,oda sıcaklığında yani dışarda 3 saat bekleyebilir …😬 Soran bayan da sağdığım sütü dolaba koydum gece veya sabah verebilir miyim diye soruyor ..Gayet tabiki de dolapta sakladığı için verebilir diyorum
seyydamete eceninannesiiii ay ben size mi yazmışım onu😂 rumeysa var sizin mesajın üstünde ona yazıcaktımm