9aylık kızımın geceleri gaz sancısı tutuyor gündüz uykularında vs hiç sorun yok ama geceleri sürekli ayaklarını havaya kaldırarak ağlıyor. Masaja izin vermiyor sürekli 30dkda 40dkda şanslıysam saat başı uyanıyor asla sakinlemiyor ve gaz çıkaramıyor 1 haftadır uyku uyuyamıyorum kafayı yemek uzereyim.. az nce uyuttum 30dk uyudu aglayarak uyandi ve ben sadece 15dk uyuyabildim… Sinirlerim çok gergin hergun geceleri agliyorum. Gündüz olduğunda gece gelsin istemiyorum resmen.
Buarada çorap +patik giyiyor emekliyor altinda tayt var avaba bitane daha m giydirsem diyorum ama antalyada yasiyoruz henuz hava o kadar sogumadi terleyip haata olabilir evin içi 23.4 23.7 derece gunduz. lutfen bi oneri verin bana