Kevserakb Gittiğim ortamlarda bu korkusu beni çok yoruyor küçük çoçuk görünce ağlıyor istemiyor yaklaşınca korkup kaçıyor ne yapacağımı şaşırdım normal mi
gunesim61 Kevserakb benimki de yetişkinlerden korkuyor. Çocukları çok seviyor ama çok aşırı yani. Hepsini sarılıp öpüyor. Hastasını da tabi. Bu yüzden bütün salgınları yaşadık🤦🏻♀️ yani ne yapacağımı şaşırdım ben de bundan dolayı
tunam3366 Kevserakb benim oğlumda böyle 1,5 yaşında yanlarına gitmek istemiyor onun yanına gelen seven olunca korkuyor ağlıyor sizin çocuğunuz ne durumda şuan hala aynı şekilde mi