tsasna Kizlar bebeğim 10 aylıkken başlangıç var dediler bağışıklık düşük hiç emmedi en ufak şeyde hastalanıyor hemen . Her hastaneye götürdüğümde antibiyotik veriliyor . Hava kullanıyoruz ayriyeten önereceğiniz şeyler varmı lütfen. Aşırı öksürük boğuyor