tayincibires Kızlar bebegim 20 günlük emziriyorum kuru fasulye yiyebilir miyim? Bebise gaz yapmaması için bi yöntem falan var mı? Sanki kimyon dökersen bir şey olmaz diyenler vardı ama doğru mudur
Seryy_ tayincibires bende bebekken çoğu yemeğime döküyordum kimyon. Az biraz yeseniz bir şey olmaz diye düşünüyorum.
ogretmenanne2024 tayincibires ben de çok canım çekmişti yemiştim ama kararında yiyin fazla yiyince gerçekten gaz yapıyor
Mukaddes_5 tayincibires bence cokda canin cekmiyosa yemek fasulye yani en cok gaz yapan besin . Ben mercimegi 6 ay yemedim gaz yapmasjn diye