nutellaa_ biz gecen sene taşındık 0 olarak bakım ilk yapıldı ama peteklerin yukarısı yanıyordu asagısı yanmıyordu eşit değildi yani tekrar geldiler Allahtan düzeldi bir daha ev ısınmadıkça ona göre de ayarlıyor çünkü o dönem bize fazla gelmişti sonradan normale dondu