[silindi] ocak ayında zam geliyor genelde kullanımı zamlı tarifeden almak için böyle yapıyorlar deprem bölgesndeyiz depremden beri elk faturası gelmiyor başvurmadığımız yer kalmadı kesin ocakta iki yıllık faturayı bindirecekler zamlı fiyatla ödetecekler meydan boş milleti düşünen hesabını soran yok nasılsa