İkizlerim var. 14 aylik olmak üzereler. Kız olan yine sakin ama erkek mahvediyor beni. Gece uykusu zaten yoktu. Bağırarak ağlayarak uyanırdı hep. Son 1 aydır da çok ama çok asabi. Dediği olmasın kafa göz parçalıyor..atiyor kendini yerden yere ağlıyor bağırıyor hiçbir şekilde sakinlestiremiyorum. O kadar ağlıyor ki artık bayılma seviyesine geliyor. Ama keyfi gelsin gayet iyi gülüyor oynuyor. Bense yorgunluktan uykusuzluktan bittim artık. Bu nedir bir süreç mi geçici mi doktora falan mı gitmeliyim başına gelen var mı? Lütfen yardım…