Bayanın dediği gibi desteği ne kadar erken kestiniz o kadar iyi tabiki aç bırakmayın ama sürekli mama meme gibi ilerlemeyin kesinlikle emzik verin yerine ve yaşı gelmeden emzigi bırakın yani 10 aylık 11 aylık gibi birkaç gün zorlar sizi ama sonra düzelir bir de 4 buçuk ay dediniz atak haftasında olması lazım ondan da uyku gerilemesi yapar yaşına kadar çok uslu dediğim kızımın 4. Ayını hatırlamak bile istemiyorum ama desteği biraktiramadim ben 3 yaşında 2. Ye hamileyim sallamayı bıraktık ama hala uyku konusunda sıkıntı çekiyorum
Belirli saatlerde emzirip düzene sokabilirsiniz yani aç olduğunu hissedersiniz kendinize belirleyin uyku saatine göre öyle ilerleyin diğer uykuya geçişte de emzik ile destekleyin