kader539_ Anne25 normalde bende unuturdumda ilk kızım benimkini ikincisi babasının kanını aldığı için hafızama kazındı o şekilde .aşı kartlarında yazıyor baktınız mı
askbebegimmbenim Anne25 benim bebeğimin ki hiç bir yerde yazmıyor bulamıyorum nerde yazıyor bu kan grubu ya aşı defterinde de yok