Kızlar, 24 aylıkken kızıma tuvalet eğitimi verdim 1 haftada falan artık hep tuvalete yapmaya başlamıştı, gece gündüz kaçırmıyordu bile, 1 ay sonra ufaktan kaçırmalar başladı, şimdilerde ise hiç çiş demiyor hep altına yapıyor, 27 aylık oldu artık, bugün artık dayanamadım bez bağladım iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Her seferinde sakince anlatıyorum tamam anne diyor gelip yine altına yapıyor, valla o kadar yol katetmişken bez bağladım ya valla üzüntüden ağlıyorum artık🥲