Arkadaşlar Merhaba! Uygulamayla çok alakasız birşey soracağım . Deneyiminize ihtiyacım var . Pimapen de ki kurumuş etiketleri nasıl çıkardınız . Benimkiler hiç bir şekilde çıkmıyor ellerim acıdı kaşımaktan . En kolay şekilde nasıl sökebilirim ? Teşekkür ederim şimdiden