Oğlum yürürken yüzükoyun düştü galıba burnunun ustune duştu sol burnu cok az sekilde kanadı ıkı uc dakıka filan agladı sadece suan unuttu bıle acaba doktora götürmeye gerek varmıdır evdekiler gerek yok dokunuyo burnuna ellerıyo dediler ama tereddütte kaldım