asude456 ayyy çok sinir oluyorum böyle insanlara benim kızımda 4.200 gram doğdu ayy ne kadar küçük hiç 4 kilo gibi durmuyor minicik falan demişlerdi bende dedim ne bekliyorsunuz yeni doğan bebekten obez mi olsun siz bebek görmeye görmeye unutmuşsunuz dedim hele bi bi tanıdık var her geldiğinde bu bebek sönmüş eskisi gibi değil falan diyor dedim sana öyle geliyor bebeğimin boyu da kilosuda gayet iyi yani en son 4 ay aşısı varken kilosu 7 kiloydu geyet iyi dediler ebeler anne sütü içiyor bide mama içmiyor 🥹bana bunu diyen kişisinde 3 yaşımda çocuğu var ve kilosu 12 😃takma canım bi kulağından girsin diğerinden çıksın bu arada bebeğinin kilosu çok iyi mahşAllah ❤️🧿