Kızlar, kızım 24 aylıkken tuvalet eğitimi verdim 1 haftada alıştı, çiş diyordu 1 ay böyle devam etti sonra kaçırmalar başladı, şimdi işe hiç çiş demiyor yaptıktan sonra diyor. Gerçekten artık napsam bilmiyorum 3 aydır bezsiz geri bez sarmaya mı başlasam, bağırmıyorum her seferinde anlatıyorum tamam diyor saate başı bazen daha sık götürüyorum ben götürmediğim sürece hiç çiş demiyor. Böyle bi şey başına gelen var mı valla ne yapsam bilmiyorum🥹