Oğlumu Ocak gibi kreşe vermeyi düşünüyorum yaşı küçük farkındayım ama çevremde hiç çocuk yok parkta da hiç yaşıtları denk gelmiyor bu yüzden kendinden büyüklerle daha iyi oyun oynuyor ama yaşıtlarıyla oynamıyor bende ileride bunun sorun olacağını düşünüyorum ancak en önemlisi arkadaşı yok çok yalnız benimlede oyun oynamak istemiyor artık bu yüzden daha da sinirli ve hareketli bir çocuğa dönüşüyor bu yaşlarda çocuğunu kreşe verip huylarinda ve gelişiminde güzel dönüşler alan anneler varmi sizce kreşe vermek mantıklı mı ?