Oğlum 14 aylik bu sene 3. Gribi bu seferki hırıltılı öksürük ateş burun akıntısı şikayetiyle dr gittik surekli hastalanıyor takviye edici birşeyler kullanmam gerekirmi diye sordum sarışın çok normal dedi birde 4 tane ilaç yazmış antibiyotiktir var az önce verdim bebegim kusarak çıkardı bütün midesindekileri çok canım sıkılıyor kendimi suçluyorum surekli neden grip oluyor diye 😔😔😔