aa_360 Merhaba anneler bebeğim 2 ay 15 günlük henüz erken ama merak ettim ne zaman şu icirmeye başladınız bu arada sadece anne sütü ile besleniyoruz
suheyla92 aa_360 4 aylikken. Yazdi cok sicakti bezinde leke gordum hemen basladim daha da birakmadim.
EgemenAtam aa_360 Ek gidaya baslayinca verdim zaten emiyordu yani 6 aylikken.Doktorum su verirsek karni siser ve az emer ve gelisimini etkiler demisti
nazlimom_ aa_360 6. Ayda ek gıdaya geçtiğimiz zaman verdim doktorumuz mama içiyorsa su verilebilir demişti anne sütü içiyorsa suya gerek yok
muno112 Ek gida ile birlikte şu ihtiyacı doğar anne sütü alıyorsa gerek yok. Mideleri küçük zaten hep süt dolu olsun sağlıkla büyüsün
TulayGeriDon aa_360 4 aylıkken verdim. Ama İzmir yanıyordu ağustos ayıydı. Doktor 10 20 cc ver günlük dedi.
oykumMom aa_360 kışa doğru doğum yaptım o yüzden gerek duymadım ama yazın yapsaydım o sıcakta kesin 1 2 damla verirdim günlük bu arada 6 aylıkken verdim