1 yaşında kızım var bir kaç aydır heryeri dagitıyor mesela çekmecesini açıyorum butun kiyafetlerini boşaltıyor,mutfakta çekmeceyi açiyor ne varsa çıkarıyor,bulaşık mak.boşalcam aynı şekildee ve oyuncak kutusu var içindeki oyuncakları tek tek çıkartiyor?bu normal mi kızlar??sizin bebeklerde böyle yapiyormu