Kızlar merhaba ben 25 Ekim’de ilk defa korunma iğnesi yaptırım 1 hafta kanama gelmedi sadece o günden bu güne kadar hala kanamam geliyor bu normal mi? 3 gün sonra tekrardan gidicem iğne yaptırmak için. Yine bu şekilde kanama olur mu acaba 41 kiloyum çok fazla kan kaybediyorum sizce yaptırsam mı bidaha