burcubdk Baloncuk çıkarıyor aşırı tükürüyor bazen tükürüğünden boğulcak gibi oluyor 2.ayda bu kadar tükürük üretmesi normal mi 4.ayda diş çıkarırken olmuyor mu genelde
dilara010101 burcubdk benimki de iki aylık ve oda aynısını yapıyor bide elini yumruk yapıp ağzına sokması var elini oynatınca ağzından çıkıyor sonrada bi bağırma ağlama sanki elinden ben alıyorum😂😂
mikrofon0 burcubdk üç aylık şuan bizde o haldeydik doktor tükürük bezleri çok aktiftir dedi ve eli sürekli ağzında olduğu için de tükürük üretiyor Muş her yer salya ,😂
peldaeva burcubdk aynı durumdayız benimde bebem 2 buçuk aylık aşırı tükürük var ve bazen oynuyor baloncuk yapıyor 😅elini yumruk tapıp ağzına koyuyor 😅😅😻