inci86 oğlum 4 yaşında hiç cesaret edemiyorum nasıl ediyorsunuz daha çok küçük.Şu an okula gidiyor mesela kreşe birebir onunla ilgileniyorum diyorum kardeşi olsa nasıl yaparım nasıl ederim daha bana 4 yaşında olmasına rağmen bebek geliyor bunlar manevi yöndeki düşüncelerim maddi olanları saymıyorum bile hakkınızda hayırlısı olsun