Kızlar ben 34 haftalıkndoğımmyaorım şuan bebeğim 3 ay 10 günlük meme + mama veriyorum 3. Ay kontrolünde dr kızızmın 400 gr aldığını söyledi ve bu düşükmüş 4400 kilosu 2600 doğdu bu arada mamayı da sürekli vermiyorum bazen günde 2 defa bazen 1 defa onda göğüslerimin dolması için 120 cc hazırlıyorum ama 100 cc kadar içiyor bazen 90 hazırlıyorum bitiriyor kafama takıldı nasıl kilo alamadı diye hasta da olmadı ama 400 gr çok az geldi bana nerde yanlış yapıyorum anlamadım