kubo67 Arkadaşlar merhaba bebeğim 9 aylık bugün doktora gittiğimizde göğüsleri büyük geldi gözüme bir endokrin uzmanınıza görmenizi öneririm dedi. Bebeklerde erken ergenlik görülebiliyormuş kafama takıldı başınA gelem varmı
muallimehanimmmmmm kubo67 benimde bebeğimde dkgustan itibaren vardi 15 aylik suan endokrine gönderdi ultrason ile bakıldı goguslerrinde büyüme dokusu var yumurtaliginda kist çıktı ihmal etmeyin