Asyam0507 Kızım 22 Temmuz doğumlu. İlk dişimiz patladı. Öğlen uykularınız yok denecek kadar azaldı. 😓Ek gıda olarak da tadımlara başlamıştık, şimdi ufak ufak veriyorum ayına uygun şeyleri. Severek de yiyor maşallah. Bir tek yoğurdu sevmedi, illa tatlı olacak. Tatlandırıp öyle veriyorum. Arada yürütecine koyuyorum kendi kendine gidiyor 😀🥰
Çoğunlukla huysuzluğu var dişten dolayı 🤦♀️