Kuzucukhanim1289 biz sıcak havalarda her pazar gidiyorduk,beğeniyoruz kahvaltı mangal filan akşam ediyorduk. Ama şu an soğuktur çocuklarla biraz zor olur gibi siz bilirsiniz yinede🙏😊 çocuklar için park var kafe var oturulucak alanlar var,mesire alanları isimlerine göre ayırmışlar ama genel olarak hepsi aynı.