alpsmother_ Dmla00 ben bir yerle görüşmüştüm aylık 12.500 dediler ama önden de senelik 10 bin alıyoruz dedikleri vazgeçtim ben belki 1 sene boyunca göndermicem yani ne saçma demiştim kadına
RANAMMM Dmla00 Yurtdışında yaşıyoruz kızım 2,5 yaşında zorunlu burda yarım gün hiçbir ücret ödemiyoruz ama kızım sürekli ağlıyor bir hafta oldu başlayalı ne zaman alışacak bilmiyorum 🥺
Dmla00 tekbasimabakiyorum sınıfı kaç kişilik. Ben bir yerle görüştüm fakat 16 kişi dediler. Çok geldi
tekbasimabakiyorum Dmla00 İstanbul’da her kreşin maksimum sınırı 16 ama genelde dolmuyor çok ünlü bir yer değilse
Busraata33 Dmla00 özelle yarı özel devlet değişiyor.1.600veriyorum ben yarı özel yarı devlete gidiyor bu yıl.
Banumete Dmla00 anaokuluna gidiyor yarım gün sabahçı bu dönem sabah kahvaltısı var 1.400 tl ödüyoruz devlet anaokulu