Bebeğim 76 günlük. Doğduğundan beri az sütüm vardı ama yinede emiyordu birazda sağım yapıyordum biberonla içiriyordum ama yinede sütüm çoğalmadı. Daha sonra tamamen bitti 2 haftadır hiç emzirmiyorum. Aynı zamanda korunuyorum ama adet olmadım normal mi?