9793selaam ben atom yaptım (hastalanmayancocuk sayfasında tarifi var) ek ondan veriyorum kilo alımını destekliyor. Anne sütünü 11. Ayda kendi bıraktı inek süt kesinlikle vermiyorum sağlıklı bulmuyorum, doktoru 1.5 yaşına kadar mama destek yapabileceğimi söyledi sabah 6 uyanır hemen 180 cc mama içer 9 kahvaltı yapar 9.5 150 cc mama içer 12.5 çorba yoğurt 1.5 180 cc mama 4.5 akşam yemeği 6.5 180 cc az yerse 210 cc mama içer. O saatten sonra bişey yemez gece öğünü yok. Ara öğün vermiyorum bu yüzden yemek az yediyse meyve veriyorum onu yer bazen. Mamayı bırakmadı kendi istiyor 2 yaşına kadar devam edebilir diyorum bende