Kızlar selam bebeğim 1 yaş 5 günlük. Hapşırık hafif öksürük ve burun akıntısı var. İki kere hava verdim bugün nebulizatör ile ve burnuna serum fizyolojik sıkıp apart ile çektim ama temizlediğim gibi tekrar doluyor. Uyutmadan önce burnunu yine temizledim yatırdım fakat geri doluyor ve uyuyamıyor. Göğsüne ve ayak altına bebek vicks sürdüm. Karanfilim yok ama soğanı ortadan bölüp baş ucuna koydum. Bir de bende böyle bir koku makinası var. İçine nane mentol gibi bir damla damlatıp çalıştırdım bu koku makinası işe yarar mı sizce? 