defneasrin Merhabalar tavan salıncağı aldım pilsan marka kurdum ama çok dik çocuk oturunca rahat edemiyor gibi hafif yatırmak istiyorum salıncağın iplerini nasıl düzeltebilirim deneyimi olan var mı