Sultan44 Kızlar 2 aylık bebeğimde yenş yeni gaz sorunu çıktı sanırım ekstra dan mama verdiğim için bitkisel gaz ilacı arıyorum
zhdeksm Sultan44 sab simplex ve biogaia. sab simplex tek basınada yeterli olabilir eczaneye sorarsanız size nasıl kullanmanız gerektigini söyler
Burcukaran Sultan44 benim oğlan da 2 aylık. Neler çektim o gazdan o ağladı ben ağladım ama çözdük şükürler olsun. Bio gaia ve sab simplex kullandık. Bio gaia bağırsak düzenleyici. Sab simplex gaz damlası. İnanılmaz iyi oldu yavrum bi rahatladı artık. Denemekte fayda var. Bide sürekli masajj yap
Etmeninannesi Sultan44 biz kaç tane aldık dünya kadar para verdik hiç bir işe yaramadı en sonunda metsil kullanmaya başladık günde 4 kere damla tavsiye ederim
Tugbakadir Sultan44 benim oğlum da 2 aylık aguline aldık bitkisel çok memnunuz valla. Günde 3 kere verebiliyoruz. Onu içince pamuk oluyor 🙏
Sultan44 Tugbakadir görselini atar mısın ben büyük oğlumda kullanmıştım dışı kırmızı idi kutunun şimdi kızıma da almak istiyorum mavi beyaz mı olmuş yoksa Hale’n kırmızı mı dışı
Kybele Aylarca çocuğuna türlü türlü gaz damlası kullanmış biri olarak söylüyorum, boşuna o ilaçlarla çocuğu zehirleme. 4 ay boyunca medet umdum ama nafile, en sonunda probiyotik ile geçti sorunumuz
Emine50 Valla tatlım en mantıklısı sen yediklerine dikkat et üç ayı bir şekilde geçir ve metsil kullan çok şükür bizim o kadar kalmadı azaldı . Ama senin yediklerin önemli onu öğrendim kahvaltı , et yemekleri ,tavuk yemekleri yedim ve sıkıntımız kalmadı