smyyer Kızlar 6 günlük bebeğimi düzenli emziriyprum ama zor uyandırıyorum ve çok uyuyor neden acaba yaşayan var mı ?
yenianne1721 smyyer Öncelikle sağlıkla büyütün 🌸 Sürekli uyumak istemesi normal ama sürekli de uyandırıp beslemek lazım. Kan şekeri düşebilir
Gultepes35 smyyer iki hafta kadar böyle olması çok normal. Siz en az 2saatte bir emzirin. Uyanması için ayağının altından uyarabilirsiniz, giysilerini çıkarabilirsiniz. Bu süreçte mutlaka uyanık ve aktif emmesine özen gösterin🥰
poyraz1210_ smyyer yenidoganlar günde 16-18 saat uyur benimki uykuda emerdi gözünü acmazdi bende çok korkardım da şimdi uyusun diye gözüne bakıyorum 😅😅
poyraz1210_ smyyer emzirirken durdurugunda çenesinin altına hafif hafif ovarsan yada burnunu sıkıp bırakırsan 15 dk en az aktif emzirme saglarsan 3 saatte bir de emzirebilirsin
smyyer kutlunurr birazcık sarılığı vardı 1 akşam yatış yapıldı pazartesi günü dün gittik değeri normale dönmüş güzel dedi yarında tekrar kontrolümüz var korkuyorum tekrar sarılık olmasından
smyyer poyraz1210_ evet bende çok korkuyorum en az 10 en uzun 15 dakika emiyor çok şükür sarılık vardı biraz tekrar olmasından korkuyorum