tls 23 gün oldu doğum yapalı ilk sezaryenim göbek deliğimin yanında elleyince agrı var nedendir sizce
Pnr22 tls gayet normal sonuçta 7 kesi atiliyo benim 2. sezeryanim 7 buçuk ay oldu hala karnım uyuşuk ve hafif basınca acı oluyo doktorum 2 seneye yakın sürede geçer dedi geçmezse göbek fıtığı olabilir kontrol edelim dedi