11 aylik bebegim koltuklara falan tutunup ayaga kalkabiliyor siralayabiliyordu. Bugün de yine koltuğa tutunmuş ayaktayken dengesini kaybedip yere doğru düşmüş ben yaninda degildim kvalidemler var onlar varlardi sol ayağının tarafına doğru düşmüş. Sonrasinda agladi, genelde düşünce aglar zaten. Ben görmeyince de normal düştü sandim oluyor arada çünkü. Gittim, aldim, sakinlestirdim sustu. Sonradan sol ayağının üzerine basamamaya başladı yalnız. Yani bilegine dokudugumuzda falan bir hassasiyet yok görünürde birsey yok ama ayaga kalkip basmaya çalışınca cekiyor sol bacagini. Doktora götürdük tabi hemen röntgen çekildi sorun görmedi doktor. Bebekler bazen böyle durumlarda korkuyor 3 gün bile basmayabiliyorlar siz takip edin morluk kizariklik falan olursa tekrar getirirsiniz dedi. Var mi benzer durumu yaşayan acaba?