Meltemidil biz Göztepe ye gidiyoruz doktorumuz 10dan önce gelmiyor ve kapısında baya kuyruk oluyor diyebilirim, baya yoğun bir hastane ama sağolsun ben çalıştığım için işten izin alıp gidiyorum doktorumda biliyor rica ediyorum vaktim olmadığı için bizi ilk muayene ediyor ki randevu saatimde 09.30 oluyor ama sistem geç işliyor gerçekten, besin denemesi falan yapildimi size hiç doktor gözetiminde servistemi yapılıyor acaba bı bilginiz varmi