Selam arkadaşlar benim yavrularım biri 2.bucuk yaşında biride bir aylık ve kaynanamgile gelmiştik köye giriplermiş ve banada geçti onlar atlatı sayılır ama bu seferde ben oldum girip ve yeni doğan bebeğime 2.bucuk yaşındaki evladımda gececek diye çok korkuyorum gecse inşallah bişi olmaz ama ben sezeryan amliyat olmuştum bebeğim daha 1.2 günlüktü gene olmuştum da onda geçmemişti çok şükür inşallah bumdada gecmez gecerse küçük bebeğim dayanmazsa diye korkuyorum büyük evladım dan da korkuyorum ☹️