birbalannesi099 Kizlar kurutma makinası alicamda konderserli var yogusturmali var ısı pompalı var hangisinin ne artisi var ne eksiği var siz ne kullanıyorsunuz ne onerirsiniz,??
brnglsmm birbalannesi099 özelliklerini maalesef tam bilmiyorum genelde eşim araştırır ama Beko kmx90 kullanıyorum memnunum 👍🏻
Habibe08 birbalannesi099 grundig gphd 9634 kullaniyorum ısı pompali cok memnunum isi pompali yogusmaliya gore elektrigi daha az harcıyo diye biliyorum ve yogusmalidan daha az yıpratıyo galiba. Daha çeken yada bozulan bi kıyafetim olmadı
birbalannesi099 brnglsmm bakayım cnm Hepsiburada da indirim varken alalım diyorum Hoover diye bı marka var baya yorumu var herkes memnunum demiş ama bilemedim
birbalannesi099 brnglsmm senin makinenin enerji tasarrufu ve kırışıklık önleme özelliği varmış faturanda çok fark oldumu
brnglsmm birbalannesi099 şöyle söyleyim depremden sonra maalesef uzunca süre ev düzenimiz olmadı tam bir senedir evde kalıyoruz yeni taşındığımızda almıştık yani faturaya fark yansıdı mı bilmiyorum hep aynı civarda ödeme yapıyoruz ama çevremizle aynı fatura ödüyoruz hemen hemen ve klima da var. Ben çok bi fark kattığını düşünmüyorum
brnglsmm birbalannesi099 airfryer sürekli kullanıyorum yazın klimayı hiç kapatmadık robot ve dyson sürekli şarjda dondurucu var kurutma makinası kahve makinası yani aklınıza gelecek tüm elektronikleri sürekli kullanıyorum 1700 falandı ödedik max
Habibe08 birbalannesi099 evet ben nerdeyse bütün sitelerdeki bütün yorumlarini okudum seside gayet makul abartıldığı gibi bi ses degil normal çamaşır makinesi gibi ve gayet güzel ben memnunum
birbalannesi099 brnglsmm aa bende kendikime çok diyorum 300 TL geliyo ama çok az kullanıyorum o bile fazla bence