majkoniyan Merhaba hanımlar. Normal doğum yaptım sonrasında geçmeyen bitmeyen sarımsı yeşile kaçan renkte akıntı ve pis bir koku. Doktor enfeksiyon olabilir dedi ama emzirdiğim için hiç bir ilacı yazamadı. Ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı acaba 🥹
happymmm majkoniyan bende aynı durumu yaşıyorum enfeksiyon olabilir benimki de ama doktora gitmedim bilen vardır umarım
ygtzynp majkoniyan bende doğum öncesi çok vardı fitil falan kullandım ama şuan ılık suyla taharetlenip mümkün oldukça kuru tutun çok illet bişe 🤦
majkoniyan ygtzynp haklısınız ama hep akıntı hep akıntı kuru bırakmaya gelmiyor :( Bana çözüm lazım kökten bi nevi ilişkiye bile giremiyorum 3 ay oldu doğum yapalı paso akıntı pis koku vs vs 🥲
ygtzynp majkoniyan ya Bi doktorda gördüm instagramda ama kendimde düşünüyorum yaptırmayı akıntı VS için vajinaya iğne yapılıyormuş bakın isterseniz gökçen Erdoğan doktorun adı işinde profesyonel